Перейти до головного змісту

Про комітет

Мировая карта НКР
Фотограф: НКР

Мета діяльності Норвезького Комітету з питань Рибі полягає У стимулюванні інтересу до риби і морепродуктів з Норвегії та споживчої обізнаності про них як у Норвегії, так і в усьому світі.

Діяльність комітету фінансується з особливих встановлених законом податкових відрахувань на розвиток експорту норвезької риби і морепродуктів.

Норвезький Комітет з питань Риби був створений рішенням Стортингу (парламенту) країни 1 липня 1991 року. Його робота регламентується положеннями Закону про експорт риби. Комітет виконує адміністративні функції і є консультативним органом при Міністерстві рибальства Норвегії. Вся його діяльність повністю фінансується рибною промисловістю коштом встановлених законом податкових відрахувань. Керує роботою Комітету правління, що обирається строком на два роки Міністерством рибальства згідно з погодженням із організаціями рибної галузі.

Відповідно до закону Норвезький Комітет з питань Риби узгоджує кандидатур експортерів, поширює інформацію серед підприємств рибної галузі і є єдиним органом маркетингу норвезької риби і морепродуктів на національному та міжнародному рівнях. Як орган маркетингу, Комітет допомагає підтримувати високу репутацію норвезької риби і морепродуктів на внутрішньому і міжнародному ринку шляхом активного впливу на ринки та розробки відповідних програм. Крім того, Норвезький Комітет з питань Риби грає роль сполучної ланки між закладами освіти і науки та підприємствами рибної галузі. Штаб-квартира комітету розташована у місті Тромсьо. Комітет має представників у Німеччині (Гамбург), Франції (Париж), Іспанії (Мадрид), Бразилії (Ріо-де-Жанейро), США (Бостон, штат Массачусетс), Японії (Токіо) та Китаї (Гонконг і Пекін).

Уся діяльність Норвезького Комітету з питань Риби зосереджена за чотирма основними напрямами.

Маркетинг

Мета маркетингу — домогтися підвищення попиту на норвезьку рибу і морепродукти. Комітет сприяє в маркетингу тієї риби і морепродуктів, які, з погляду підприємств галузі, заслуговують найбільшої уваги у той чи інший період часу. Спільний маркетинг під загальним керівництвом Комітету має сприяти експортерам у збільшенні обсягів продажів. Для роботи з окремих категорій продуктів, налагодження і підтримки зв’язків з підприємствами галузі створені консультативні маркетингові групи. До категорій продукції належать сьомга і форель, сигові (свіжа і свіжоморожена тріска, сайда, пікша тощо), креветки, традиційні продукти (солона, в’ялена і сушена риба), а також пелагічні види (оселедець і скумбрія).

Ринкова інформація

Норвезький Комітет з Питань Риби готує статистичні дані і здійснює аналіз ринку риби та морепродуктів. Одержувачі такої інформації — експортери та підприємства галузі. Мета цієї роботи полягає у створенні оптимальної бази для внутрішніх ухвалень підприємствами рибної промисловості, органами влади і самим Норвезьким Комітетом з питань Риби. Робота ведеться у тісній співпраці з компаніями та організаціями рибного господарства, органами державного управління та міжнародними науково-дослідними центрами.

Доступ на ринки

До завдань, які ставить перед собою норвезька рибна промисловість, належить створення такої кон’юнктури і таких умов для виходу на головні ринки збуту продукції, які не поступалися б умовам, у яких перебувають основні конкуренти. Норвезький Комітет з Питань Риби встановив систему, за допомогою якої підприємства та організації галузі можуть відслідковувати інформацію про імпортні квоти, тарифні ставки та умови торгівлі на різних ринках.

Реклама і зв’язки з громадськістю

Будучи органом маркетингу, Норвезька Комітет з Питань Риби прагне підтримувати високий авторитет норвезької рибної галузі. Шляхом надання впливу, розробки та реалізації відповідних планів і програм Комітет вкладає у зміцнення репутації норвезької риби і морепродуктів на внутрішньому і міжнародному ринках.