Перейти до головного змісту

Стартувала нова осіння кампанія

Стартувала нова осіння кампанія

Восени Норвезький комітет з питань риби запустив масштабну ООН-програму і проводить спільні активності з українськими партнерами.

У жовтні стартувала масштабна іміджева кампанія з національним покриттям, мета якої збільшити знання бренду і логотипа NORGE серед українців. На підтримку програми на сайті iznorvegii.com.ua було створено дві спеціальні сторінки, присвячені рецептам із норвезькою сьомгою та з норвезьким оселедцем.

Також у жовтні в рибних магазинах можна буде знайти POS-матеріали зі смачними рецептами страв з норвезької рибою, а в мережі супермаркетів «Сільпо» пройдуть дегустації норвезької риби і буде запущений брендинг категорії свіжої сьомги. У листопаді Норвезький комітет з питань риби планує реалізувати яскравий і масштабний проект спільно з київським метрополітеном.

Herring